sunnuntai 31. heinäkuuta 2016

Ulkotreeni ilman varusteita

Heippa ihanat uudet ja jo ennenkin matkassa olleet lukijat!
Viikonloppuna mökillä ollessani en päässyt salille, mutta mieleni teki treenata ja nostaa oikein kunnolla sykkeitä, jossa saa myös vähän lihaksetkin kyytiä.
Seuraava treeni kuluttaa tehokkaasti kaloreita, polttaa rasvaa treenin aikana ja treenin jälkeen.
Ennen tätä treeniä kannattaa lämmitellä, esimerkiksi 5-10 min kävelyä/hölkkää.
Itse tein vielä treenin jälkeen 50 min aerobisen (kävelylenkin), joka tehostaa rasvanpolttoa.
Tee siis nämä neljä liikettä putkeen, jokaista 10-15 toistoa. Pidä neljän liikkeen jälkeen 1 min taukoa. Tee näitä neljän liikkeen sarjoja niin pitkään, kunnes on kulunut 20 min.


1. Kyykkyhyppy, kapea.





Hyppää kapealla jalka-asennolla kyykystä hyppyyn. Ponnista niin ylös ja niin räjähtävästi kuin pystyt.

2. Askelkyykkyhyppy vuorojaloin. Toistot per jalka 10-15






3. Hoover, jalkojennosto.

Mene "lankkuasentoon". Eli kannattele jaloilla ja käsillä itseäsi, pidä tiukka paketti keskivartalossa ja peppu alhaalla. Lähde nostamaan jalkoja vuorotellen ylös, siten, että ne koskettavat vain nopeasti maata jalan vaihtuessa.




4. Sumokyykky sivulle, yksi jalka kerrallaan, eli ensin esim. vasen puoli ja sitten oikea.





Sykkeet olivat itselläni tätä luokkaa. :D


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti